StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

chefsrekrytering

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2013 - 16:53 / Vardagen

 Jag har varit i kontakt med arbetsförmedlingen en gång i mitt liv, det var när vi bodde i göteborg och jag var arbetslös, desperat och otroligt uppgiven över att det inte fanns några jobb överhuvudtaget. Jag har alltid haft lätt för att få jobb från det att jag började arbeta på riktigt vid 16 års ålder. Jag började min karriär på jensens böfhus i göteborg och sen har det rullat på med olika service yrken. Men åter till arbetsfömedlingen, jag var där i hop om att få hjälp med praktikplats. En kort tid i mitt liv ville jag bli däckförsäljare, jag ville bli expert med allt som har med däck att göra och en praktikplats hade varit perfekt för detta. Jag var 20 år vid det laget och trots min entusiasm fick jag som svar att, nä tyvärr vi kan inte hjälpa dig för du är under 25 år. Jag satt i 45 minuter med en handläggare som mer eller mindre fick mig att känna mig som en riktig idiot, aldrig känt mig så förnedrad och misslyckad i hela mitt liv. Ni som känner mig vet hur framåt och utåtriktad jag är, men efter det mötet började nästan jag tvivla på mig själv. Efter det mötet bestämde jag mig för att aldrig mer gå till arbetsförmedlingen, aldrig. Jag vill därför tipsa om denna sidan, Högström & Co AB dock håller de på med chefsrekryteringar. Men ändå, jag vill säga att det finns andra instanser som håller på med rekrytering som faktiskt är bra och som vill hjälpa :) Sen finns det självklart bra människor på arbetsförmedlingen också, dock hade jag oturen att träffa en riktigt tråkig person.
idag är jag mycket mer självsäker och tror på mig själv, jag tänker alltid sträva efter att få andra till att må lika bra !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: