StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Brunch

Frureinhold.se / 23 Oktober, 2013 - 20:42 / Vardagen

Jag skrev ju för ett tag sedan om super mysiga råda säteri. Då handlade det om bed and breakfast i göteborg, nu vill jag även tipsa om brunch göteborg, råda säteri har förutom sin supermysiga bed and breakfast erbjuder de också brunch. Så har ni inget för er en söndag tycker jag ni skall åka dit, barn kostar 65 :- och vuxna 130 :-. Då erbjuds det allt vad brunch innebär men också möjlighet till en härlig promenad i en vacker miljö :) Som jag skrev tidigare älskar jag att sätta lite extra krydda på vardagen. I helgen var ur mysigt när vi först åkte och kollade på soffa, sen åkte och åt en god lunch och efter det åkte och handlade. Inte så jätte glamuröst, men roligt att göra ngt ihop med familjen, utan en massa hemsysslor som ändå finns där hur mycket man än försöker eliminera dom :p 
Jag kommer absolut åka hit, kanske på brunch eller kanske till och med slå till med att sova över, det ser så otroligt mysigt ut, någon av er som varit där ? :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: