StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Big city life

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2013 - 18:39 / Vardagen

Inte direkt, men jag vet inte hur många gånger jag kommer på mig själv älska staden jag bor i. Jag har bott på många olika ställen på västkusten och där ja trivts allra bäst är nog när vi bodde i gbg, både i sannegården och när vi bodde vid redbergsplatsen. Jag misstrivdes egentligen inte i uddevalla, men jag kände mig aldrig riktigt hemma med att bo så på landet. Sommaren var jätteskön med havet osm granne, men jag saknade alltid stadslivet, lukten och atmosfären. När vi köpte huset i kungälv kände jag direkt att här kommer jag att trivas. Jag kan gå till centrum, fika, shoppa osv. Jag har gbg ett stenkast iväg och det är jag nog mest glad över, kunna ta bilen eller bussen till stan på mindre än 15 minuter. Jag kommer nog alltid att bo kvar i kungälv, det känns så nu allafall :) Jag är i grund och botten en stadsmänniska, helt klart. När jag bodde i lödöse drömde jag alltid om något mer, jag kunde inte tro att detta var allt. Jag är en människa som alltid strävar efter nya mål och nya steg i livet. Som det står i bio, jag nöjer mig sällan med lagom, det är sån jag är. Visst nu är väl inte kungälv så jäkla mycket stad och storstadsliv. Men jag hade nog inte velat bo i centrala gbg som jag gjorde förut med små barn. Men jag är väldigt nöjd över att ha det nära :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: