StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Badat

Frureinhold.se / 23 Oktober, 2013 - 19:59 / Vardagen

Nu när regnet fullkomligen öser ner bestämde jag och hailey oss för att bada. Massa bubblor och båtsången typ om och om igen :p Robin jobbade sent idag ute i långedrag med ngt övervakningssytem så vi har haft en eftermiddag bara hon och jag :) Bada är ngt av det bästa jag vet och jag tror haikey gillar det också :) Påtal om övervakningssystem så har vi bestämt oss för att ha kameror utanför vårat hus, rörelsekamreor som skickar signaler till våra telefoner via en app så fort det rör sig utanför huset :p As grymt och nästan lite kul :p Robin arbetar med en kille som säljer övervakningssystem. Han har satt upp kameror på typ alla krogar i gbg, bla port de soleil som är sommarklubben i gbg :) Visar er så fort systemet är uppe, måste dra lite kabel och så först :)
 

Postat av: Sheila

Vad mysigt :) Ett bad efter denna dagen kan inte slå fel!

2013-10-23 @ 21:43:36
URL: http://hittabalans.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: