StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snart dags för café

Frureinhold.se / 04 November, 2013 - 08:51 / Vardagen

Väntar in skolans server så att vi kommer åt ett arbete som vi skall oponera på tills imorgon. Vi i min grupp bestämde oss för att träffas nere på tant rut, så skönt att  bara kunna slå sig ner i en mysig soffa och plugga. Inte tråkiga skolsalar med dåligt kaffe, utan mysiga soffor med gott kaffe ;) Högskolans kaffe är så vidrigt att jag inte ens kan tänka tanken att dricka det, vadå kräsen. Men idag är det bara att ladda inför tis och ons, två tuffa dagar som jag helst önskar skall vara över nu. Dessa två kurserna har verkligen sugit musten ur mig, kanske pga saker runt omkring, men även för att den har varit svår och intesiv. Jag längtar så till våren att bara sata på c uppsatsen och sen vara klar :D 25 år och högskoleutbildad, det var ett mål jag hade och den kan till och med bli sann. Sen vet jag lika väl som alla ni här att jobb är verkligen inte enkelt att få. Men jag måste tro på mig själv och kämpa så får vi se vart det leder. Skall be ngn duktig hjälpa mig med cv och personligt brev, har ngr gamla liggandes men vill ha nytt och fräscht :) 
 
Vi hörs lite senare, nu måste jag försöka ta mig upp ur våran gosegos soffa :D 
 
Glömde skriva igår om mina nya gel naglar, så läcker färg, dark maroon, brun med inslag av skimmer, sen la jag även upp en bild på instagram där jag tipsar om att försöka fläta håret varje kväll för att undvika extra slitage på håret :) Mitt lilla milerade hår blir ju så coolt i en fläta :D 
puss på er ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: