StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mysig framsida

Frureinhold.se / 25 November, 2013 - 15:16 / Vardagen

Här kommer lite kort från vår framsida. Det blir bättre och bättre, till våren skall vi lägga nya plattor vid entren, tror robin pratade om svart skiffer. Jag har även fått köpt ett stålträd att hänga fåglarnas foderaparater på :) fick åka ända till askim där det endast fanns en enda kvar. De har sålt som smör iår :p Får jag bara hoppas att det kommer lite fåglar också. Jag har även hunnit med ett snabbt fotojobb nu på förmiddagen med, min svåger ville ha en gruppbild för ngn tidning. Självklart ställer jag upp, inget avanserat, men en fin bild på dom tre ihop :) 
Vad tycker ni? har ni börjat pynta än ? :)
 
 

Postat av: Fru Michal

Tack! Ska bli riktigt skoj att börja blogga igen!

2013-11-25 @ 20:18:16
URL: http://frumichal.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: