StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

imorgon

Frureinhold.se / 26 November, 2013 - 15:50 / Vardagen

Ja imorgon är väl ingen rolig dag direkt.. men det handlar bara om att göra så gott man kan. Imorgon handlar mycket om sorg, men även glädje, glädje till att vi har varandra. Vi är framtiden och det är våran plikt att leva den på bästa sätt. Det vet jag att både mormor och morfar hade velat. Tanken var att Haileys farmor och Farfar skulle komma hit och passa hailey, men vi bestämde i morse att hailey får åka upp till farmor och farfar istället. Jag frågade henne om hon ville det och hon lös upp som en sol. Jag är så glad att hon har så goa mor och far föräldrar. Jag kommer sakna ihjäl mig, men en natt får jag klara, får krya upp i robins famn och mysa. 
 
Faffas dator på jobbet, fin skärm bakgrund :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: