StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hat

Frureinhold.se / 02 November, 2013 - 21:07 / Vardagen

Vad byggs egentligen hat upp på? vad grundar ngt som gör att en människa känner så mycket hat. Jag blir nästan olycklig av tanken, tänk att gå och hela tiden vara arg, bitter, sur och hugga för minsta lilla. Jag gillar uttrycket kill them with your kindness, det är nog lite sån som jag är. Glad positiv och behåller för det mesta lugnet även om det stormar som mest. Min mamma är ännu mer expert på det, att behålla lugnet, så många bråk vi haft där hon varit super lugn och jag helt hysterisk för att hon är så lugn :p Jag beundrar min mamma så otroligt mycket, framförallt nu när allt detta med morfar. Imorgon skall vi ses alla nära och bara umgås, sorgen är tung men tillsammans är vi så starka. Under denna tuffa tid med många tårar har vi alltid funnits där för varandra, stöttat, kramat och tagit hand om varandra. Precis som en familj och släkt skall göra, jag är oerhört tacksam för mina nära, jag hoppas att ni alla vet det <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: