StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 28 November, 2013 - 21:23 / Vardagen

Hej hopp, hoppas allt är fint med er. Själv har jag haft en sisådär dag, mycket ångest och stress. Även fast jag fått bra besked i skolan osv, så har jag ändå haft en riktigt jobbig klump i magen. Det känns som om jag inte hinner med här hemma, fixa allt inför jul, dans etc etc. Idag har hailey varit med pappsen på jobbet, vilket hon älskade :D Hon var med både på den ena arbetsplatsen efter den andra och alla var så imponerade över hur duktig hon var :) Hon är verkligen min älskade ögonsten och jag beundrar henne i allt hon gör. Jag längtar så efter att få ge henne ett syskon och tids nog kommer nog även det. Just nu är mitt mål att komma förbi v 3 med allt godkänt. Efter det är det nedförsbacke, med ngr skump påvägen. 
 
Ikväll har jag allafall fått plugga, jag var även i stallet förut och red på underbara gullis. Imorgon skall jag rida charisma och jag skall verkligen ta vara på den tiden jag får istallet och bara försöka att stänga av alla jobbiga ångestkänslor. Jag har även hunnit börja med adventskalendern som jag tror att hailey kommer att uppskatta jätte mycket :) Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin dag ! 
 
Hailey när hon åt frukost imorse på kontoret :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: