StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fint avslut

Frureinhold.se / 27 November, 2013 - 19:52 / Vardagen

Trots tårar och förtvivlan så vill jag sammanfatta denna dag som fin. Begravningen var så vacker, alla blommor var helt fantastiska, prästen var helt fantastisk och begravningskillen sjöng så hela kyrkan tappade andan för en sekund. Jag har fått träffa släckt idag som jag aldrig tidigare mött. Bland annat sysslingar i min ålder som jag satt länge och pratade med. Alla bor i göteborg, så förhoppningen är att kunna ses snart igen. Vi var runt 30-35 personer hemma hos mamma och pappa efteråt. Det serverades god mat och god efterrätt, allt var väldigt simpelt, men ack så trevligt. Jag är så otroligt tacksam över att ha en sån fin släckt som jag faktiskt har. Både på mamma och pappas sida. Jag vill till alla er som var där idag skriva ett stort tack ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: