StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

få bort ångest

Frureinhold.se / 29 November, 2013 - 11:10 / Vardagen

Jag vägrar gå en enda dag till med att må dåligt och vara stressad över skolan. No more, det är snart jul och då skall man ha det gott och må bra. Vi började lite igår att pynta och göra fint här hemma. Tanken var ju att vardagsrummet skulle vara klart innan jul, men jag kan ju aldrig välja tapeter, så vi får ta det efter jul. Tror det gör gott sen när vi får in granen och alla julklappar, då syns det inte hur ostrukturerat det ser ut just nu :p Jag måsye även ta bort alla min 20 böcker som ligger under vardagsrumsbordet. Om jag inte hade ångest innan, så har jag det helt klart när jag ser dom ;) haha. Idag har jag även planerat att pynta med alla julstjärnor och kankse till och med baka lussekatter? Jag tänker allafal ägna denna helgen till att njuta av livet och bara göra sånt som jag älskar :) Låter inte det som en bra plan? Gör det ni också så mår vi gott allihopa :) 
 
gud vad vi saknar dig underbara hund <3 Hailey pratar om macy minst 1 gång varje dag, alltifrån att macy hoppas på månen, eller att hon lånar macys handduk eller att hon saknar macy etc etc. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: