StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

En dag av sorg

Frureinhold.se / 27 November, 2013 - 10:04 / Vardagen

Idag kommer det inte att bli några glada rosa och fluffiga inlägg, idag är dagen då vi skall säga farväl till en av de underbaraste personerna som funnits hos mig under min uppväxt. Vi är ett 40 tal personer som att vara på plats och alla dessa personer har sina egna minnen av morfar. jag kommer att träffa personer idag som jag inte minns att jag någonsin träffat, det skall blir roligt att höra deras minnen. Morfar var en helt underbar person, med humor utöver det vanliga. Om du läser min blogg så vill jag bara säga att jag älskar dig och mormor av hela mitt hjärta ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: