StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Detta är en bra fredag

Frureinhold.se / 15 November, 2013 - 14:42 / Vardagen

Idag handlar denna fredag bara om kärlek och lycka över att få leva det liv jag lever. Jag har mina familjer som är helt fantastiska, jag har släkt som jag beundrar otroligt mkt. Vi har en massa bebisar påväg i släkten och jag kommer kidnappa dom allihopa. Jag längtar verkligen efter ett syskon till hailey, snart så, snart. Tänk att det snart bara är 6 månader tills jag kanske är helt klar med skolan. Målet är att fixa det till juni och jag hoppas verkligen att så är fallet. Robin har många projekt i luften nu med och det går man också spänt och väntar på.
 
Ikväll är det fuego på schemat och sen efter det vet ni nog vad som gället ;) IDOL !! HAHA och såklart vm-kvals matchen som jag sett fram emot. Heja Zlatan och sverige, för hade sveriges landslag varit ngt utan kung zlatan? tror tyvärr inte det. Jag är verkligen helt förälskad i zlatan, inte bara för hans fotboll utan även för hans fantastiska bok. Vilket liv, vilket öde och ändå så jäkla grym. Jag tänker sitta bänkad ikväll och heja fram vårt landslag, gör det ni med ! vi SKA till vm ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: