StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

busfrön

Frureinhold.se / 14 November, 2013 - 16:34 / Vardagen

Nu är vi äntligen hemma igen efter en lång dag utanför hemmet. Jag började min morgon med en gruppintervju på en skola i Ale kommun, jätte givande skola och hur mysig som helst. Klar vid 11 åkte jag hem snabbt och hämtade hailey, för att sedan åka ner till mimers hus och kolla på tindra som var med i skollaget i handboll :) Så stolt över :) Vi såg bara sista matchen och efter det blev det en god lunch på moodys. Sen åkte vi hem till jessica och där har vi spenderat hela eftermiddagen. Hailey har inte sovit ngn middag och är mega dundertrött, hon är inne på sin andra clementin nu för att få lite energi ;D Robin borde komma när som också med lite glögg som vi skall dricka ikväll :) Jag måste även sätta mig med skolarbete och är inte alls sugen, hur kunde jag bli såhär stressad över skolarbete ?! helt otroligt. 

Här har ni kort på busungarna ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: