StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

åker och badar

Frureinhold.se / 07 November, 2013 - 09:20 / Vardagen

Nu har jag gjort mitt denna morgonen, städar och städar samtidigt som jag sköter telefonkontakten med min praktik som börjar på måndag. Känner att jag har bra koll nu på vad vi skall göra och hur vi skall göra det. Hailey är en ängel och bara går runt och grejar och stör inte mamma när hon är mitt i viktiga samtal. Vi skall om bara en liten stund åka och bada, kvalitetid ihop med syster och tuva :) Vi hörs lite senare <3
 
denna söta kanintröja har hailey på sig idag, hon som älskar kaniner :) 
 

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

men åh vad söt tröja hihi

2013-11-08 @ 19:14:10
URL: http://sirilinden.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: