StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken dag

Frureinhold.se / 07 Maj, 2013 - 20:39 / Vardagen

Herregud vilket väder vi haft idag :D Har verkligen sugit in all d vitamin som bara gick att suga in. Var i skolan mellan 09.00-12.00, riktigt dålig lektion tyvärr så det kändes riktigt onödigt att ens ha åkt dit. Men nu var jag där och thats that ! När jag kom hem satte jag mig ute med böckerna och försökte få ut lite nytta, men det gick väl sådär. Valde att hämta Hailey tidigare, så tog en promenad bort och gissa vad hon gjorde ?! ;) gungade såklart! Hon älskar verkligen att gunga. När vi kom hem hade vi lite fika ute, planterade lite kryddor och gick till lekplatsen. Man vill inte vara inne en dag som denna. När robin kom hem hade jag grillat till oss, så duktig hemmafru som jag är, lyckades jag ha maten klar på bordet när mannen kom hem ;) det var nog första gången haha. Nä men det är mysigt att äta middag ihop :) Jag fick dock åka till stallet direkt efter middagen för att rida Gullan, my god vilken tung häst jag fick rida idag. Men hon kämpade på och jag med kan jag lova... Imorgon har vi seminarie och jag borde väl förbereda mig lite, men jag oooorkar inte nu :p så får kika på det imorgon :)
 
Hur gott är det inte att springa runt naken :D

Postat av: Lovisa

Åh det va det sötaste! Grym blogg förrästen ;)

2013-05-12 @ 13:48:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: