StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

UVI

Frureinhold.se / 03 Maj, 2013 - 14:03 / Vardagen

Nu har vi varit på vårdcentralen från kl 10.30 - 13.30. Hailey stackarn har varit med om både blodprov, lyssna på lungorna, halsprov etc etc etc. Efter att hon var så sjuk i sälen har hon mer eller mindre skräck för läkare med läskiga stetoskop runt halsen. Även om just det inte gör så ont så vet hon att det som kommer efter gör ont. Alla prover såg bra ut, men de ville även ha ett urinprov. Hon vägrade kissa i blöjan och blev så ledsen när hon blev kissenödig och verkligen knep ihop med benen. Jag bad om att få en potta, de hade ingen potta men en liknande skål. Vi gick in på toan och hon var jätte ledsen, tog av henne allt och satte skålen mellan mina ben och henne i mitt knä. Det tog väl 1 sek så kom det en flod med kiss. Lilla hjärtat vad ont det måste gjort. Men hon var så himla duktig. Doktorn konstatrade en aggresiv uvi och hon har nu fått penci. Tablettform denna gången, men som kunde krossas och ätas med yougurt. Nu sover hon och jag skall passa på att gå ut i det fina vädret. 16 grader varmt och soooool :) I like it ! Vi hörs senare :) Slänger upp ett kort på gullan igår när hon hade så fina rosa benlindor på sig ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: