StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tur till Bokenäs

Frureinhold.se / 19 Maj, 2013 - 16:47 / Vardagen

Nu är vi på H hem igen från haileys farmor och farfar. Jag var och red tidigt imorse och när jag väl var klar insåg jag att regnet hängde i luften, fick ngr droppar på mig och kände helt enkelt att en tur till Bokenäs var det enda rätta. Hailey saknade sin farmor och faffa. Dom blev minst lika glada som hailey så nu har vi fått massa mat i magen och hailey har åkt traktor :) hon är verkligen motortokig min lilla tjej.

Ikväll blir det vm final, vet inte om jag vågar skriva om det. Men jäklar vad kul om de vinner. Vilka hade tippat det liksom :p minst blir det ett vm silver och bara de är kanon kul. Frölunda har med både Joel och Dick, sen är freddan och loui med som är fd Frölunda spelare :) awSome !! Skall göra ett bättre inlägg ikväll :) kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: