StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shorts

Frureinhold.se / 13 Maj, 2013 - 12:15 / Vardagen

Fast att det blåser svinkallt ute och solen lyser med sin frånvaro så hoppas jag ändå på sommar. Jag inser att jag gärna hade köpt lite nya shorts och linnen, får kika på det när vi är i spanien. Måste åka och hämta ut min och haileys pass i veckan med. Kanske på fredag och ta en lunch med mamma, jessica eller pappa :) Eller kanske med Robin om han är i närheten :) Men nu längtar jag allafall till sommaren, jag vill ha värme, inte regn och kyla. Det är majmåndag och 10 grader ute :/ Här kommer allafall lite outfits som jag drömmer om nu :)
 

Postat av: Amanda Johansson

Sv; tack detsamma du!
Kram :)

2013-05-13 @ 13:00:53
URL: http://aamandastyle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: