StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sen vår

Frureinhold.se / 14 Maj, 2013 - 14:17 / Vardagen

Jag insåg förut att jag inte fotat ngr vårkort över huvudtaget :/ inga vitsippor eller nott. Får minsann bli ändring på detta nu snarast. Har lovat att fota min systers barn bland alla vitsippor och snart är de borta så det gäller att rappa på :) Jag har suttit hela förmiddagen och skrivit på b uppsatsen och nu är den klar. Nu skall jag bara finslipa den om och om igen. Tänk om jag kunde få g på den direkt, det hade varit så himla skönt. Men jag kan inte göra mer än mitt bästa, det är viktigt att tilltala sig själv att det man gör räcker, även om det inte ses från andra. Här kommer lite kort från förra året, de korten vid havet är i mars månad, detta året var det snö och svinkallt i mars :p
 

Postat av: Kajsa

Åh, vilka fina bilder! Och vilka söta hårband.

2013-05-14 @ 18:16:22
URL: http://fashionjar.blogg.se
Postat av: Emma

Gud så vacker du är! :) Ditt barn är så gullig! :)
Ha en trevlig dag :D

2013-05-15 @ 07:04:52
URL: http://emmasponnyliv.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: