StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rida i regn

Frureinhold.se / 09 Maj, 2013 - 16:27 / Vardagen

Såklart blev det ridning ute i regnet idag med :p jag, madde och mickan red ut en sväng och det var riktigt kvavt och varmt när vi red ut och på vägen hem började det regna. Uch uch uch men nu är jag allafall inne i värmen :) Hailey har känts så stor idag, vet inte om hon växt som tusan inatt eller om hon bara är en stor tjej. Hon sitter med mig här i soffan och bara myser. Vi skall snart grilla, så jäkla gott att äta grillat med sallad och potatissallad. Robin började förut med att gräva hål för plintarna, så nu är vi igång :) han är även ledig imorgon så hoppas vi kan göra ännu mer då :) Tycker alla skall besöka min fina vän johanna som börjat blogga igen, hon är det som gjorde mitt hår och mina naglar :) Hon är jätte duktig, har två så fina vänner som är grymma frisörer :) 
 
Underbara johanna och tobias ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: