StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

girls night out

Frureinhold.se / 19 Maj, 2013 - 21:41 / Vardagen

Sitter och kollar på det tråkiga vädret som dök upp nu på eftermiddagen. Det är inte en regndroppe som kommer från himlen, det är tur man är inne. Hittade en vimmelbild på facebook från helgen och jag ser minst sagt galen ut haha vilka ögon :) men den bjuder jag på. jag är så glad för min och johannas dag, synd att inte fler kunde hänga på, hade en massa biljetter över. Men det är inte mkt att göra åt :) Vi har inte varit ute på 5 år ?! fattar ni, 5 år och det är alldeles för lång tid. Vi njöt verkligen av varje sekund vi spenderade nere på avenyn, men god mat och goa drinkar. Kvällen på glow var kanon, härliga utställare och goa goodiebags. Jag blev helt såld på underklädsavdelningen från Aviani. Sen hade även topshop ursnygga kläder :) Tack mgroup för inbjudan, hoppas vi ses snart igen ! Vi strosade genom staden i bara klänning, bara ben och den varma vindar som strök sig runt kroppen. Ah ni hör, det var helt underbart. Nu till helgen blir det en repris, vi skall fira våra män som fyllt år. Med lite överaskningar ;) 
 
Vi har varit vänner en lång tid och mer tid kommer det att bli <3
 
Även stort tack till: 

TopShop

Light Elegance Göteborg

Aviani

Grazette of Sweden

Salong OSS

AloeVeradrycken

Weleda

Fyndiq

X-hair Nordic

som sponsrade goodiebagen :) en massa fint och gott :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: