StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

premiär med båten

Frureinhold.se / 30 Maj, 2013 - 21:16 / Vardagen

Idag har vi äntligen varit ute med båten, det blev en preimär tur för oss men ännu mer preimär för hailey som aldrig åkte båt. Jag kan ju säga att hon är som gjord för att vara på vattnet. Hon var hur cool som helst och fångade vinden i hatten. Tog massa fina kort på med systekameran, får dela med mig av det imon. Idag har jag inte haft en lugn stund, fullt upp från morgon till kväll. Hailey är i ett stadie nu när hon vill så mkt, hon vill prata, springa, gå, sitta, måla etc etc. det finns inget stopp. Hon har också en vilja att säga mamma 1 miljon gånger varje dag. Jag älskar det, men när det blir mamma mamma mamma ett par 100 ggr följd börjar det eka lite lätt :p Vu åkte ner till syster yster direkt imorse, hailey studsade nog i 20-25 minuter utan avbrott, förstår inte hur hon orkade. Vi tog även en tur till garden center, köpte bara en vattenkanna till hailey från jabadabo, rosa med nyckelpigor på :) super söt. Han inte mer än hem, i med lunch och sen upp till lödöse för bad i poolen, sååå underbart och hailey är en riktigt badanka, hoppade från kanten och den energin hon har är helt enorm. 
 
Åkte hem vid 15.00 förbi maxi och tog en korv och handlade fika för båtturen. Passade även på att hämta ut poderm solskyddet som jag redan hyllar. Inget kladd och riktigt bra, det enda negativa är att de är oparfymerade, bra för huden såklart, men jag älskar ju solkrämsdoft :D Men jag skall ge detta märke ett försök, har hört så mkt gott om det, framförallt för känsliga barnrumpor :) Båtturen gick som sagt bra, så härligt att styra båten över havet. Robin är så duktig med båten med, kan lägga till som inget alls och jag måste säga att jag är grym som hopp i land kalle ;) Nu kan pappa andas ut ohc sova gott inatt.
 
Ha en fin kväll alla så hörs vi imon <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: