StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pluggat i 4 h

Frureinhold.se / 06 Maj, 2013 - 13:11 / Vardagen

Skjut mig, fy vad trött jag är i huvudet nu, 4 h pluggtid är to much. Har varit ute på 1 promenad med macy också, men annars har jag suttit med 7-8 böcker och bara nötat text. Jag är uppe i 8 sidor nu och då har jag inte börjat med analysen och den lär bli på typ 2 sidor. Har mailat min lärare ett utkast nu och hoppas för allt i världen att han gillar den. Annars bryter jag ihop haha. Mickan skall även få läsa igenom arbetet sen när det är klart. Tur jag har så smarta vänner som kan hjälpa mig :D nä men skämt och sido, det är så snällt att de har tid att hjälpa mig. Jag skall ta mig lunch nu och sätta mig ute i solen. Det är jag värd, sen skall jag ladda inför ikväll när jag skall hoppträna lilla C. Hittade en bra övning som vi skall köra på :)
 
Hörs senare mina fina vänner  och läsare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: