StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

överaksning

Frureinhold.se / 25 Maj, 2013 - 12:24 / Vardagen

Idag är det dags för lite gbg för min och robins del. Det är nämnligen så att jag och kanske en till har planerat lite bus för våra män. Jag kan inte skriva här vad det blir för robins läser min blogg lite då och då. Men Det är lite olika aktiviteter som står på spel. Jag har även köpt en annan sak som robin kommer att få på sin födelsedag. Är riktigt nöjd med presenterna detta året :) Jag har spenderat förmiddagen nere i kungälv och inhandlat morsdag present samt växlat in lite pengar. Letade även efter ett fint fotbolls set till tuva men det var inte det lättaste ! Får leta imorgon igen, åååh nej gudmor jennifer är inte ute i sista sekund ;) uch detta är inte alls likt mig.
 
Om en stund skall jag åka och hämta bror och pappa ute vid båten. de har sjösatt den idag och jag skall hämta upp dom när de kommit fram. Denna sommaren skall jag åka massa båt, finns inga andra alternativ. nu står det i kungälv och jag kommer vara ledig. Har fixat flytväst till både hailey och macy, eller ah macy har ju haft en sedan tidigare. Men hailey har sin egna nu med :) tur att man kan ärva från sina kusiner. Hoppas hon älskar sjön lika mkt som jag gör :)
 
helt underbart !! nu skall jag vila upp mig inför kvällen, det kommer bli sent !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: