StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

my love

Frureinhold.se / 22 Maj, 2013 - 20:52 / Vardagen

Sitter lite halvdöd i soffan efter en hektisk eftermiddag. Efter att jag hämtat hailey grejade vi ute och sen var det bara att laga mat. Idag kom som sagt allt virke så vi har burit och kongkat 4.5 ton träbitar ?! helt insane. Jag bar kanske 3 % och robin + grannen bar de 97 % :p men jag hade faktist hand om lilla hailey som också ville bli buren som träbitarna haha. Vi gick ner och kollade på tuvas fotbollsskola en stund med, kungälvs ff är precis vid vårat område :) Jag är jättenöjd med valet av trall, mörkt, fräscht och mjukare. Det ger heller inte lika lätt flisor som vanlig trall. Säger som camilla sa, man får vad man betalar för :) Nu skall vi bara börja och skruva alla 5000 skruv haha efter detta skall vi fan ha riktigt grillkvällar här hemma :D vill köpa ett litet bord och stolar till barnen med. ÅÅÅÅhhh det är så mkt man vill ha haha :p 
 
---------
Jag hade även sällskap av sandra tidigare idag. Hon kom över på kaffe och sen kläckte jag iden att gå ut en sväng. Det slutade med 8 km haha :p vi pratade även om gbg varvet nästa år. Jag skall fan anmäla mig, sen är det bara å träna :) möjligheterna att träna finns ju ändå med både fotnin och 8 km som vi gick idag :) det sjuka är att det är 2x8 km man skall springa haha :p kommer gråta mig igenom det. 
-------
Nä nu skall jag dricka kaffe, hailey är verkligen min lilla tjej :) hon är det bästa som finns, med mycket annat såklart. Men gud vad jag älskar henne <3 denna bilden är bara så skön :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: