StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lägga sin energi på rätt saker

Frureinhold.se / 03 Maj, 2013 - 20:11 / Vardagen

Något jag funderar på ofta är varför man lägger energi och tid på saker och människor som ändå inte förtjänar det. Jag är en människa med otroligt stort hjärta och tyvärr har för många trampat på det. Men jag har lärt mig och jag har blivit mkt bättre på att sluta ge tid tills sånt som inte förtjänar det. Jag är mycket starkare, vilket är bra. Dock påverkas jag lika mycket nu som innan. Jag kan bli jätte ledsen när jag ser hur gamla vänner snackar skit och beter sig illa, varför lägga ner tiden liksom? Men det måste bero på ngt de inte släppt än. Men jag vill med detta skriva att jag är otroligt tacksam för de fina vänner och fina familjer jag har. De ni ger mig hoppas jag att jag ger er  tillbaka, om inte så skall jag bli ännu bättre <3
 
Btw fick ett mail om girls night out, hur kul hade inte detta varit? Det lönar sig att blogga lite varje dag ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: