StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hoppa i regnet

Frureinhold.se / 22 Maj, 2013 - 12:17 / Vardagen

Idag hoppade jag Carisma i det duggande regnet. Det kom inte mkt alls, så det var nästan svalkande. Idag hopaade vi linjer med bestämda galoppsprång. Jag tyckte hon skötte sig sååå fint och i slutet hoppade vi 4 hinder i följd med bra tempo och kom rätt på hinder :) madde har anmält sig till vänersborg nu den 7 juni, skall se om jag inte kan åka med då :) hästarna börjar bli så himla fina nu med så det är extra kul att se vad de går för :) måste träna kondition på de båda nu nästa vecka för annars lär de dö på tävlingbanan. Nu blir det lunch och plugg, känner att jag redan tagit sommarlov och de är inte bra för b uppsatsen är itne klar än. 
 
Lite gräs får man tugga efter att man varit så duktig ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: