StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dressyrträning

Frureinhold.se / 02 Maj, 2013 - 13:06 / Vardagen

Undra om jag själv vet vad jag gett mig in på? Ikväll väntas första riktiga dressyrträningen på över 10 år, detta på en häst som i vanliga fall hoppar. Dock är det väldigt bra för hopphästar att gå ordenliga dressyrpass också, så detta kan bara göra gott :) Det är jag och mickan som skall träna, jag först ut vid 18.30 och sen mickans tur vid 21.00 :) det skall bli super skoj att få göra Gullan extra fin, på med transportskydd och täcke, lasta och åka iväg. Vi skall bara åka i ca 5 min, men super bra träning inför kommande tävlingsäsong för ägaren. Jag kommer gråta mig tills sömns ikväll av ren utmattning, tjejen vi skall träna för är en super duktig dressyr ryttare som tävlar upp på nationell nivå. Ni förstår själva, jag ligger på en stadig lokal nivå :p nä men teoretiskt sätt kan jag mycket, men att utföra det praktiskt är svårare. Hoppning är lättare, de har jag ridit i så många år, men dressyr har jag bara haft som träningsnivå. Well well, idag skall jag och gullan ha det roligt ,inget mer, inga stenhöga krav hit eller dit, vi skall göra vårt bäst och ta med oss alla tips och råd vi kan få :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: