StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagisfoto

Frureinhold.se / 15 Maj, 2013 - 10:58 / Vardagen

Nu är Hailey och tar kort med sin dagmammegrupp, första fotograferingen och mamma är så stolt. Nu längtar jag tills vi får se korten på nätet och kan välja ut ett fint att beställa hem :) Min syster har alltid gjort scrapbook på barnens fotograferingar från varje år :) skall göra detsamma för Hailey ! Sitter allafall i soffan nu tillsammans med Robin och dricker kaffe, han mår mycket bättre och båda har haft det väldigt lindrigt. Jag skall iväg senare och rida, skall bli skönt att komma upp på ryggen, får se om jag orkar hålla tempot uppe. Men jag skall göra så gott jag kan :) skall rida tillsammans med Madde, roligt att se hur carisma sköter sig :) det är så roligt när man rider ngns hästar och försöker göra ett gott jobb, det syns bara när ägaren hoppar upp sen :) Nu skall jag dricka upp kaffet, ha en fin förmiddag alla underbara läsare !!
 
Tror ni hon kommer göra denna minen på kortet ;) Btw så vägrade lilltjejen sova  igårkväll, så vid 20.45 somnade hon till slut :p tror hon ville kolla på hockeyn ihop med mamma !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: