StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagens smarta kommentar !

Frureinhold.se / 10 Maj, 2013 - 21:18 / Vardagen

Undra vem och hur personen som skriver detta tänker? det finns några alternativ !
1. avundsjuk
2. inget liv och måste skriva dryga kommentarer.
3. den som bestämmer över hur världen skall vara (ballt i såfall)
4. another loner
 
Ursäkta min kaxighet, men jag har bestämt mig för att stå upp för näthat och taskiga anonyma kommentarer, kan du inte så för det du skriver så skriv inte alls ! Jag älskar åsikter, men kan du inte stå för dom, så back the f*ck off !

Postat av: Bella

AVUNDSJUKA stavas det. Hmpf.
En bra mamma står på sig och gör vad hon vill. Precis som du.

Svar: mmm visst är det tragiskt :/ tack vad gullig du är, samma till dig ! alltid valt att ta bort dessa kommentarer för de rör mig inte i ryggen, men nu är det dags att lyfta fram alla näthatare och visa vilka prakt idioter de är !
♥Fru Reinhold

2013-05-10 @ 22:38:26
Postat av: En chic mammas bekännelser

mmm visst är det tragiskt :/ tack vad gullig du är, samma till dig ! alltid valt att ta bort dessa kommentarer för de rör mig inte i ryggen, men nu är det dags att lyfta fram alla näthatare och visa vilka prakt idioter de är !

2013-05-11 @ 12:19:05
URL: http://frureinhold.se
Postat av: alicia

Till tjejen som kommentera elakt:
Du sitter nu och säger att bara för hon är mamma är det inte okej att lägg ut bild på sig själv i bikini? Det är konstigt? Vad gör det om man är mamma,gammal,ung? Det är bara starkt av henne som mamma att våga visa sig själv i bikini. Titta på hennes kropp (underbar),hon har fött ett barn och är mamma tror hon har kämpat för den kroppen :) Skulle jag vara henne skulle jag vara STOLT över den kroppen. Men ärligt hur tänker du när du säger att hon inte ska lägga ut bikini bilder för hon är mamma? Ska du sitta och säga du är smal,tjock,kort,lång så du får inte lägga ut bikini bilder på dig det är konstigt? Så säger bara en sak du kanske inte är mamma eller så är du det men i fall så tror jag i fall du såg ut så skulle du nog också vilja lägga ut en bild på dig i bikini så back of och sköt dina egna bilder om du inte har något bra att komma med :)

2013-05-12 @ 01:09:40
Postat av: alicia

Till tjejen som kommentera elakt:
Du sitter nu och säger att bara för hon är mamma är det inte okej att lägg ut bild på sig själv i bikini? Det är konstigt? Vad gör det om man är mamma,gammal,ung? Det är bara starkt av henne som mamma att våga visa sig själv i bikini. Titta på hennes kropp (underbar),hon har fött ett barn och är mamma tror hon har kämpat för den kroppen :) Skulle jag vara henne skulle jag vara STOLT över den kroppen. Men ärligt hur tänker du när du säger att hon inte ska lägga ut bikini bilder för hon är mamma? Ska du sitta och säga du är smal,tjock,kort,lång så du får inte lägga ut bikini bilder på dig det är konstigt? Så säger bara en sak du kanske inte är mamma eller så är du det men i fall så tror jag i fall du såg ut så skulle du nog också vilja lägga ut en bild på dig i bikini så back of och sköt dina egna bilder om du inte har något bra att komma med :)

2013-05-12 @ 01:10:10
Postat av: mathilda ivansson

Vilken cool mamma du är :)
Förresten grymt inlägg på nellies blogg :)

2013-05-12 @ 16:49:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: