StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

A good friend

Frureinhold.se / 14 Maj, 2013 - 10:56 / Vardagen

Sitter här och ser på när vädret sviker mig idag igen. Robin ligger upp och är sjuk, nu var det tydligen hans tur :( hoppas att han mår bättre fort och hoppas att H klarar sig. de säger att hoppet är de sista som sviker än, men jag tror tyvärr att mitt hopp har svikit mig nu :/ Hon om någon borde inte få vara mer sjuk nu :( tycker det borde finnas en gräns. Jag sitter med min B-uppsats och jag tycker faktist att den är bra. Skall skriva analysen nu och sen tänker jag vara nöjd. Min kompis johanna har suktat efter ett celavi regnställ som varit slut nu bra längre, gissa om hon blev glad när jag hittade ett i miras storlek och beställde det :) Så nu kommer mira kunna leka runt i sitt fina fjärills set de regniga dagarna som kommer. För inte lär vi ha ngn sol iår heller? :/ 
 
Ni hittar stället på Lekmer.se !

Postat av: Andrea

Jag tycker att din blogg är helt underbar!
Ska börja följa den, puss puss!

2013-05-14 @ 12:27:49
URL: http://andreasss.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: