StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken dag

Frureinhold.se / 10 Mars, 2013 - 20:31 / Vardagen

Nu äntligen sitter jag i soffan, vi har varit på resande fot hela dagen. Vi bestämde igår att vi skulle åka och kolla på sm finalerna i billdal och sagt och gjort åkte vi dit efter frukost. Dock hände det en fruktansvärd olycka där en häst fick avlivas på plats :( vi slapp se olyckan men fick hört talas om den efteråt. Vilket öde och fruktansvärt ledsamt. För övrigt hade många ekipage riktigt hög klass, de red snyggt och hade helt amazing hästar. Vi såg bara ungdom och juniorklassen, läktarna var trånga och hailey utålig, så hon och robin fick åka en sväng :) Vad hade jag räknat med egentligen? Hon hade helst av allt gått nere på banan och showat loss, hon är helt övetygad om att det hade varit okej ;) Tyckte det var lite småkul att royne zetterman vann sm guld i 150 klassen, gammal räv som fortfarande håller hög klass. 
 
Nu på kvällen har jag varit på fotbollsmöte där jag meddelade att jag inte kommer fortsätta på samma sätt som innan. Hästarna kommer ta allt mer tid och jag måste prioritera annorlunda, trist men tyvärr sant. Nu blir det filmen möhippan, den verkar super roligt, har fått lite dålig kritik, men jag tänker ge den en chans. Bättre update imorgon :) 
 
kladdkake monstret ;) 

Postat av: Elaine

Sv:Tack så mycket och detsamma :)
Vlka söta bilder!

2013-03-11 @ 16:09:51
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: