StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

simmat

Frureinhold.se / 12 Mars, 2013 - 20:32 / Vardagen

pjuu, nu sitter man gott i soffan igen. Har varit iväg och simmat med syster yster, blev samma som förra gången, 20 längder. Har bestämt mig att nästa gång blir det dubbelt så långt :) får hålla tummarna att det inte är lika mycket folk som idag, för det stoppar upp väldigt mkt. Men strunt samma, nu sitter jag allafall och kollar på tv, det är någon simhoppstävling för kändisar, ganska underhållande. Jag fick även svar ifrån min hemtenta idag och även den var godkänd så nu är första kursen klar :) helt underbart. Varit hemma i 1.5 år och starta mitt i hela utbildningen och ändå gå in och leverera, det kändes riktigt bra. Den kursen jag läser nu är också snart över, nästa vecka är det praktik och veckan efter det skall ett ledarskapsmanifest in + en planeringsrapport. Snart är det väl sommarlov också haha :p tiden går så jäkla fort. 
 
Imorgon skall jag läsa in lite litteratur samt rida två hästar :) hoppas det inte kommer mer snö, jag vill ju ha vår och skönt väder. Det har varit så lyxigt de senaste ridpassen när man kan rida i en mjuk paddock, köra hoppass utan att tänka på om det är för hårt. Jag vill slutligen uppmana alla mina läsare att tänka till, hur vill jag som person leva mitt liv och hur vill jag att andra skall uppfatta mig som person. Hur vill jag att mitt samhälle skall se ut, hur vill jag att mina barn skall få växa upp i för samhälle? vad har jag för värderingar och vad grundas mina värderingar på. Att ha åsikter är bra och vi har ju trots allt yttrandefrihet i sverige, men med rättigheter kommer också skylldigheter, glöm aldrig det ! 
 
 
 
 

Postat av: Filippa Wallin

Underbara bilder!
sv: Riktigt snygg var den! Kram på dig fina du!

2013-03-12 @ 20:47:33
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så fina bilder :)

2013-03-12 @ 20:50:43
Postat av: mathilda

skönt de hade vart att simma o bada!
fina bilder !:D

2013-03-12 @ 21:37:44
URL: http://misstj.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: