StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ridpassen

Frureinhold.se / 20 Mars, 2013 - 14:45 / Vardagen

Så nu är jag hemma igen efter en riktigt kall tur ute med hästarna :) jag hade sån tur när jag kom till stallet då Tess redan var ute och longerade Carisma, passade på att hämta sadeln direkt och hoppa upp. Smidigt snabbt och enkelt :) Hon gick jätte fint, framför mig och med ett lätt stöd på handen :) tummen upp ! Vi körde lite volter och serpentiner, bra övning för att hitta stödet. 
 
Visst är hon läcker :) gullan fick gå ett longerings pass med inspänning. Hon släppte riktigt fint mot slutet, hade även travbommar så hon fick träna magmusklerna lite. 
sötnosen har ngt på mulen :p riktiga kelgrisar var dom båda två idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: