StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

newbie

Frureinhold.se / 04 Mars, 2013 - 19:35 / Vardagen

Äntligen har jag fått köpt Haileys första Newbie kläder i storlek 80-98 :D det var inte jätte mkt till utbud tyvärr, men jag köpte en tunika och ett par matchande byxor. Super fint och mer kommer det att bli. Jag hade nog kunnat handla ihjäl mig i alla affärer jag var inne i idag. Var helt såld på alla fina färger och alla fina kläder, skor etc. Men det blev som sagt bara det jag köpte på kappahl, måste spara nu efter alla renoveringsutgifter :) Johanna köpte massa nya nagelsaker, bla så ville hon prova ett nytt märke på akrylen, hon har kört med en provburk från det märket och var riktigt nöjd. Hon köpte även lite gelelack och manikyrset :D Jag passade även Tuva på eftermiddagen en stund, underbara goa Tuvex :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: