StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Låååång fredag

Frureinhold.se / 29 Mars, 2013 - 19:06 / Vardagen

Gud egentligen orkar jag inte skriva ngn direkt update här och nu, men jag kör en snabb update ! Vi var ju som sagt ute på smultron och tång igår, otroligt mysigt ställe som vi helt klart kommer åka tillbaka till i sommar. Vi var nog inte hemma förän 1 snåret och hailey sov som en stock. Jag ville bara krypa ner och gosa in mig runt henne :D Hon sov ända till 04.45 ?!?!?!?! vaknar av en lite hand på huvudet som säger, mamma mamma.... i med välling och som tur var somnade hon om till 07.00. Då släppte jag ut henne till veronica och bert som låg i soffan och sov :p snällt av dom att låna ut deras goa säng till oss :D Jag tog mig friheten att sova  1 h till :D Dock är jag väldigt yr nu på eftermiddagen och så har sovit en stund till uppe i vår säng. Riktigt jobbigt när hela marken lutar åt sidan, snacka om fylla blandat med slänggungorna. (och då har jag inte ens druckit) Men men nu blir det att svulla godis, kolla på vamps och lets dance. Lugn och skön kväll helt enkelt. Hailey sover så gott redan och imorgon bär det av till lödöse !! 
 
Hailey åkte traktor idag, coolaste farfarn ever <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: