StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 08 Mars, 2013 - 20:23 / Vardagen

Ja det blev ju inte mkt blogging idag på dagen, men jag hade svårt att hålla mig uppkopplad ute i billdal, tror nätet var lite överbelastat. Måste hylla billdals ridklubb för deras sm arangemang, servicen var kanon, maten smakade bra, hindren var snygga och dekorationer. Det är synd att jag inte kan åka ner till billdal imorgon när det är sm kval :) men får följa det ifrån equipe. Imorgon är det stora röjardagen här hemma, allt skall bort, allt skräp skall till tippen och det ser jag verkligen fram emot. Jag hade med mig Tuva idag också, så jag kände mig lite som en tvåbarnsmor :) men det gick bra, hon är ju så stor och tyckte det avr himlans skoj att vara med moster på hästtävling :) Kingsland hade en monter dä de sålde delar av sin kollektion, deras rosa kavaj stod och ropade på mig. Så jäkla snygg att jag nästan dör, fanns även rosa schabrak och andra rosa detaljer. Blev helt förälskad i en hjälm också som glittrade galet snyggt :) Hailey var helt extas över alla fina hästar som sprang runt och hoppade, roligt att se, hoppas det intresset lever kvar. När hailey sov passade jag och tuva på att gå ner till platserna precis vid banan och ni ser väl vad tuva tyckte om det :) Nu blir det film och fredagsmys !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: