StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Flätor

Frureinhold.se / 03 Mars, 2013 - 19:42 / Vardagen

Om det är något jag älskar så är det flätor, det kommer nog aldrig bli tråkigt i mina ögon. Det finns så många olika typer av frisyser som det går att göra och har man slingat hår blir det ännu läckrare. Önskar att jag hade haft sånt där långt fint svall, typ som kenza, hennes hår är helt amazing ! Men nu har jag inte det, så får vårda det jag har :)  Får hoppas det håller sig så bra som det är nu även när de blir långt :)
 

Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling. har även precis startat en ny veckans blogg om du skulle vara intresserad :)

DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-03-03 @ 20:11:13
URL: http://sarahmoberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: