StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dags att sova snart

Frureinhold.se / 22 Mars, 2013 - 22:18 / Vardagen

Nu ligger jag, ny duschad och slapp i soffan. Det blev god mat på danilo och godis på de till filmen :) Jag tycker verkligen om mina goa goa syster. Trots att det skiljer 14 år mellan oss så känns det inte som det skiljer en dag, egentligen gör det ju inte de :p vi fyller ju på samma dag, bara olika år :D Jag kikar även på fotbollen som inte direkt är mkt att hänga i granen tyvärr, vart är intensiteten?? Varför kan de inte spela som de spelade mot tyskland sista 10?? det är liksom irland de möter, IRLAND ?! bor det ens folk där?? skämt och sido, in med ett mål nu hejja hejja !! Imorgon får vi se vad vi hittar på, på söndag är det universeum som gäller !
 

Postat av: Jess

<3 <3 <3<3

2013-03-22 @ 23:01:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: