StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

BVC

Frureinhold.se / 22 Mars, 2013 - 12:42 / Vardagen

Nu är det snart dags för 1.5 års kontroll för lilla hailey :) hon ligger och sover i sin bilbarnstol nu och jag lyssnar på podcast. Vi har flängt runt halva Kungälv hela morgonen. Var bl.a. På Kungälvs garden center, hade plockat på mig en jäkla massa växter och allt började med att jag frågade vad en låda med penseer kostade. Som svar fick jag, lite snäsigt att hon inte visste och att jag fick gå till kassan och fråga?! Strike one. Sen när jag väl kom till kassan bad jag om terassjord. Då fick jag massa snäsiga frågor om mina palmer och kände mig enormt dumförklarad. Det låter kanske inte mkt här, men om jag skall förklara känslan var det som att ha en klump i magen och känna sig riktigt illa behandlad. Jag lämnade tillbaka alla växter och åkte därifrån. Just de jag frågade om påskliljorna hur många minus de klarade och tydligen skall man veta det själv, för som svar fick jag; det är för kallt nu. Okej?! Var det min fråga ?? Nä aldrig mer, fy !!

Åkte till Maxi och köpte svindyr jord där och lite annat fredagsmys :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: