StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Trött

Frureinhold.se / 01 Juni, 2013 - 21:06 / Vardagen

Nu ligger jag i högläge i soffan, snart dags att se på film, idag blir det django, någon som sätt den?? Har hört mkt bra om den. Helst hade jag velat se EGO, men robin som fyller år imorgon får välja idag. Vi har varit på kalas nu hela eftermiddagen och hailey stenslocknade så fort vi kom hem. Var uppe nyss och fotade henne, då hade hon lagt sig med fötterna på kudden och huvudet bland alla nallar. Så himla mysigt när barnen somnar av ren utmattning för att de lekt så mkt. Hon och Ellie kommer ha riktigt kul ihop, även Lily som växt så mkt på sista tiden. Sysslingligan. Robin är ute och skruvar det sista för ikväll, det blir sååå fint och jag skall hjälpa han så mkt jag kan imorgon. Efter att vi varit på dop då såklart, Elliot skall ju döpas imorgon och jag skall fota hela tillställningen.
 
Nä men ha en fin kväll alla stor kram :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: