StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Solstolar

Frureinhold.se / 19 Juni, 2013 - 07:36 / Vardagen

 
 
Jag sitter just nu i foajén och surfar lite. Hailey vaknade 06.30 och hade ont i alla de tänder som ploppar upp just nu. Hon fick lite välling ocH somnade om. Dock fick jag lite lätt magsår när jag inser hur alla andra på hotellet, 99 % engelsmän går ut och lägger handdukar på alla solstolar som de KANSKE skall ha runt lunch. Detta slutar ju med att jag måste gå ner och göra samma sak så vi får bra stolar vid barnpoolen. Det är inte vad jag kallar lugn och skön semester. Från och med imon tänker jag stänga av :p lär nog hända. jag lyckas alltid ta på mig rollen som handduksfixare. Suck. 
 
men men vi kanske drar till havet istället, finns sånna Goa soffor som man kan ligga i :) hailey älskar ju att gräva så varför inte :) det är riktigt spring väder ute. Helt vindstilla och solen har nyss gått upp. Underbart ! Lägger in bilder på malaga igår !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: