StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Rekat poolen

Frureinhold.se / 09 Juni, 2013 - 20:29 / Vardagen

Nu sover dock i sin nya säng, det tog en stund med både sagostund och sångstund. Får se hur hon sover inatt, bereder mig på det värsta så kan det bara bli bättre :) Vädret är fortfarande helt konsitgt, mörkt och stygt men inte en droppe regn i kungälv ännu. Men det borde komma. Jag skall ladda netflix med vampire diaries, kaffe och ngt gott till kaffet :) Jag är en riktig sockerrotta, inte på godis eller chips, men kakor och bullar :D nam nam, minns inte när vi hade chips hemma sist gång och godis var väl ett par veckor sedan. Har fått sen grav fobi från lösgodis och sen tycker jag det smakar kemikalier, kan ibland bli sugen men så äter jag det och inser direkt att nä, det är inget för mig. Men som ni alla vet har kungälv en kexfabrik, tror ni jag är stammis? :D yes I am !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: