StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

packar

Frureinhold.se / 14 Juni, 2013 - 19:19 / Vardagen

Gud vad dålig jag har varit att blogga de senaste dagarna. Har massa av fina kort att visa er, men jag har liksom inte haft tiden att sitta och greja med dom. Varje kväll kollar vi på vampire diaries, vi har börjat om och kikat från säsong 1 via netflix. Riktigt smidigt när det bara rullar på, inget lagg eller krångel. Dock har netflix bara säsong 1 och 2, men det är allafall en början. Jag älskar den serien så sjukt mkt, visst det är lite övernaturligt med vampyrer, men det är så mkt mer än bara de. Jag är såld och jag kan inte se mig mätt. 
 
idag var jag och hailey i stallet hela förmiddagen, hjälpte madde att sätta upp lite hinder och aggerade höjare under tidens gång. Hailey var lite gnällig idag, vet inte om hon var trött eller bara uttråkad. Vi var hemma vid 12 igen och då var det bara att sova middag. Jag deckade själv i soffan och vaknade helt skakig. Insåg att jag inte druckit ngt kaffe på hela dagen, bara ett par klunkar i stallet. Jag måste ha mjölk i mitt kaffe och den var slut så no coffee for me. Annars har jag inte gjort mkt mer än att börja det roliga packningsarbetet, suck, dock tror jag att jag har kommit en bra bit påväg. Skall ner till lindex imorgon och köpa det sista innan jag kan slå igen resväskan. Har försökt att packa lätt, det är inte alltid min starka sida. Men jag tror nog att det blev bra. Robin ligger uppe och läser saga för hailey, dock tror jag att de har somnat nu. Jag skall fixa fram färska räkor och chablis vin :D ååååh vad gott. 
 
kram på er !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: