StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kramp

Frureinhold.se / 21 Juni, 2013 - 13:27 / Vardagen

 
 
 
 
 
Ligger i en såndär go stol vid havet och börjar äntligen slippa lida. Vaknade i morse med världens kramp i benen och smärta i varenda led i kroppen. Började nästan lipa en stund i ren frustration :( men nu tror jag att det är påväg att släppa. Robin gick till farmacian och köpte ngt blått piller och en flaska cola. Har legat här nu i över 1 H och jag tycker mig känna liiiite skillnad. Robin och Bert är iväg och går med hailey som ville sova. mammas underbara älsklingstjej <3 glad midsommar på er alla. Ikväll skall vi försöka ta ett kort pÅ mig Robin och hailey som vi kan förstora sen :) slänger upp en bild på de nya skorna med !

Postat av: Mats

Glad midsommar !

Sportfotograf
http://www.sportfoton.se

2013-06-21 @ 18:21:45
URL: http://www.sportfoton.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: