StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dålig blogging

Frureinhold.se / 07 Juni, 2013 - 18:41 / Vardagen

Jag vet, men det är fullt upp. idag har jag varit med madde i vänersborg på tävling. Jag hade hand om tjejerna medans maddes pappa skötte hästskötarbiten :) det gick så himla bra och de debuterade 1.05 idag och fick ett stop på sista hindret, ryttarmiss då hon kom in i botten på hindret. Men det gör ingenting, för de var såååå duktiga. De hoppade både kombination med 2 galoppsprång samt 1 galoppsprång. Film kommer så fort jag fått lver den på datorn :) fick även fyndat ett par nya boots i mounten horse tältet, 20 % rabatt och allt :D nu behöver jag bara ett par chaps :p snart kommer madde, kenny och alicia hit för grillkväll. Vi hörs imorgon <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: