StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Uppe med tuppen

Frureinhold.se / 29 Januari, 2013 - 07:27 / Vardagen

Phu vad trött jag är, vi gick och la oss rätt sent igår och jag låg och nojade över magsjuka. Så fort jag läser eller vet att magsjuka går blir jag helt illamående. Jag låg igår och nästan framkallade magsjuka, så jäkla dumt. Men jag klarade mig så nu sitter jag vid köksbordet och käkar frukost. Hailey har inte mått bra inatt. Hon vaknade vid 01.00 och var brännhet. Robin gick upp med henne, bytte om till linnenody och gav henne Ipren. Jag skojar inte om febern låg runt 40 grader :( älskade sessan, nu får det vända. Robin är hemma med henne idag. Första vabben och mer lär det bli. Men hellre feber än magsjuka :( hon sover som en stock ännu och det tror jag hon kommer göra ett tag till, nä nu vaknade hon. Ha en bra dag.


Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Tråkigt för er att lillan är sjuk nu när din skola och allt dragit igång.
När hon har så hög feber så ta inte på henne nånting alls, bara blöja. Min stora kille kan få febertoppar på 40,5 grader. Låt henne ligga under ett lakan bara..
Lite småtips bara :)

2013-01-29 @ 10:45:15
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: