StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tugga grus

Frureinhold.se / 30 Januari, 2013 - 17:55 / Vardagen

japp idag fick jag smaka på grus. Gullan gjorde ett skutt rätt upp i luften och avslutade med ett bocksprång, man kan säga att jag flög som en vante :p kroppen känns som döden, min rygg är helt öm, landade på länden på det stället som jag redan har ont på. Kanske gjorde det gott? tror dock inte de. Men har smörjt med voltaren och har mkt värme på. Vill inte tänka hur det kommer kännas imon. Man är helt klart för gammal för att flyga av, var på livia sist gång :p Men men, hon var super duktig innan själva avhoppet. Jag satte upp olika studskombinationer och hon lyfte fint. Efter varje kombination gjorde jag en liten volt så hon skulle vara med på vad jag ville. Hon hade lätt för att bli pigg och ivrig efter så en volt var kanon :D 
 
hon ser lite småladdad ut redan här :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: