StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Söndag

Frureinhold.se / 13 Januari, 2013 - 20:45 / Vardagen

Blir mobilblogging, vi har börjat kolla på Dexter via netflix och det är riktigt bra :) idag har jag varit rätt trött, endel träningsvärk har jag också. Jag har inte berättat det, men jag har fått äran att rida en hopphäst 2 ggr i veckan ute i kareby (5 min bort) tjejen är gravid och vill ha hjälp. Det är otroligt roligt, dock saknar jag Johannas mida, just nu är det omöjligt att rida med all is. Men jag hoppas att våren kommer fort :) Johanna har en riktigt fin häst som kommer bli grym.

Imorgon kommer även tjejerna hit, vi skall till dagmamman på morgonen mem runt lunch är vi hemma igen :) hailey får sova middag i vagnen. Tror hon kommer gilla det. Nu blir det chokladmousse med grädde ;)

Här är två bilder på vår tokiga tjej :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: